wat is de breedte van het stuur van een trendy retro scooter?

Ik wil graag zo'n scooter maar ik weet niet hoe breed het stuur is en of hij door de deur past.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wettelijk mag het stuur van een fiets of tweewieler maar 75 cm breed zijn.

Antwoorden (1)

de sturen van een retro scooter zijn gemiddeld 87 cm breed. deze zou dus gewoon door een standaard deur moeten kunnen.

Toegevoegd na 4 uur:
volgens extra info op bijgevoegde link is de trendy retro maar 65,8 cm breed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja ik heb van mijn vriendin gebprobeerd haar retro scooter door de deur te krijgen, en die paste net niet. Dus ik hoopte dat die trendy retro scooter wel net zou passen omdat dat stuur kleiner is, maar ik weet dus niet hoe breed die is