Waarom loopt mijn km teller vast van mijn scooter?

Ik heb een agm vx50.
En hij werkt naar behoren.
Maar vanochtend tijdens het rijden zou ik bijna 5000km op te teller hebben.
Wanneer hij op 4999,9 stond liep ie vast.
Hij staat echt op de grens van 4999,9 en 5000,0.

Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen?

En ik heb nadat de km teller vast liep nog een km of 10 gereden.
Dus dat ik 100 meter te gaan heb voordat hij naar de 5000 gaat klopt niet :p

Bvd

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Doet je snelheidsmeter het nog wel? Ik zou denken dat je tellerkabel kapot is. Is voor niet al te veel geld te vervangen bij een scooter reperator