Hoe groot moet je zijn voor een brommer?

Mijn kind is 15 en word bijna 16hy zou heel graag een brommer willen maar hy is maar 1m30 niet al te groot dus mn vraag is hoe groot moet je zijn zonder er aan te prutsen zoals verlagings of verhogingsdingskes te kopen;)
Een standaard brommer en geen kleine zoals DAX of pocket...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Voor een brommer geld geen verplichte lengte.
Het is natuurlijk waardeloos als je er niet op past omdat je te kort bent. (al moet ik zeggen dat ik daar nog nooit van gehoord heb.)

Neem hem mee naar een bromfietshandel en test het een en ander uit zou ik zeggen. Kijk wat past en wat goed (veilig) zit. Maak dan een keuze.
9 jaar geleden
Ik zou even kijken naar een Piaggio Zip. Het zijn mooie scooters van goede kwaliteit die niet al te groot zijn.