Dat hangt af van welke snorfiets het is, het gewicht van de fiets, het gewicht van de berijder, de banden die je er op hebt, hoe hard die zijn opgepompt, over at voor terrein je rijdt en hoe de wind staat. Kortom : weinig zinnigs over te zeggen. Als er een aantal kilometers per iter gegeven wordt, is dat vrijwel altijd in de meest gunstige omstandigheden.
Een kilometer of 25 op een liter moet een beetje snorfiets echter gemiddeld zeker wel kunnen halen.

Wil je het precies weten, hou dan een poosje bij hoeveel kilometer je rijdt op een volle tank en voor hoeveel je daarna weer moet tanken. Doe dat een paar keer, en je weer precies jou gemiddelde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'kortom: weinig zinnigs over te zeggen'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet veel meer dan dit nee, Dat blijkt ook wel uit de stroom andere antwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er ook aan voor hoever die is opgevoerd en je rijstijl is van groot belang.