peugeot ludix wil niet optrekken iemand een idee waarom niet?

hallo allemaal
ik heb een peugeot ludix om mee te crossen maar na een half uur vezoop hij ik heb aan de stelschoef gezeten maar het enige wat lukte ik hem stationair kreeg meer niet. twee dagen later kickte ik hem in 1 keer aan maar als ik wou wegrijden trok hij heel traag op en wou niet rijden hij slaat niet af maar blijft stationair lopen kan iemand mij helpen??
alvast bedankt gr Ivan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

kijk eens of het luchtfilter schoon is Het lijkt er op dat hij geen lucht genoeg krijgt dus het mengsel veel te rijk word dat verklaart het verzuipen. Als hij stationair loopt heeft hij niet zoveel lucht nodig en loopt hij normaal maar zodra je dan weer gas geeft krijgt de motor ademnood en krijgt hij weer een te rijk mengsel
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt maar nu heb ik het volgende probleem de lucht filter kan ik niet uitelkaar halen de vorige eigenaar heeft hem dicht gesmolten
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Rondkijken voor een andere want dat filter gaat na verloop van tijd dicht zitten vooral ook omdat het een crosser is, die krijgen juist ontzettend veel stof binnen dus die moet echt regelmatig schoongemaakt of vernieuwd worden
Kan ook zijn dat je membraam stuk is. Dan loopt die wel stationair maar trekt niet op.