Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk de opvoering van een vespa terug te draaien? Als je hem Tot 35km p/u heb laten opvoeren, kan je dit terugdraaien?

None

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi voor zover ik weet als je een abo heb met internet kan je die niet uitzetten, ik doe alles via de modem maar ik heb een black Berry en dat zijn in data verbruik zo goedkoop dat het mijn favoriete Phone is.anders ff googlen en uitzoeken of dit kan dan weet je het gelijk je kan het roamen uitzetten dat zal schellen maar ik heb het probleem alleen als ik niet met een bb werk.gr rico

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem aan dat je het over een snorscooter hebt. Opvoeren wordt meestal gedaan door het verwijderen van de varioring. Door deze terug te plaatsen, zit de begrenzing er weer op en is de scooter niet meer opgevoerd. Een brommer (cdi) plaatsen kan ook, maar dan rijdt de scoot tegen de 50, dus dat zal niet gebeurd zijn.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding