Totale kosten rijbewijs tomos?

Ik wil binnekort een tomos aanschaffen als ik 16 ben maar wat zijn de totale kosten nou voor een bromfiets rijbewijs?

Ongeveer :) alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Het beste kun je even kijken op
Www.cbr.nl als je nederlander bent voor belgie weet ik het niet.
Een nieuwe tomos zou rond de 1000 euro kosten, 2dehands zul je tussen de 300 en 750 kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je zien op cbr.nl
Dat ligt er aan.
De ene rijschool is goedkoper dan de andere.
Hieronder 2 links van verschillende rijscholen. Dan zie je : shoppen loont.
De ene vraagt voor 4 lesuren + praktijk €295
Of 7 lesuren + praktijk voor €375

De andere voor theorie €119 , het praktijkpakket €299, samen €418, en per lossen les €28.
\Nu in de aanbieding: theorie + praktijk voor €399.

http://www.bromfietsrijbewijs.info/