mijn scooter rijd te hard wat moet ik doen om dit te verhelpen?

hij rijd 60 maar wil terug na gewoon 45 ik heb de scooter 2de hand gekocht

Toegevoegd na 41 minuten:
en als hij te snel optrekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

dit kan heel simpel...

manier 1
electronisch begrenzen met een condensatortje...
op internet is voor jouw merk wel te vinden hoe dat moet...

manier 2
ring in de uitlaat lassen...
Als de prop er uit is gehaald kan je op die plek het er mooi in lassen..

Toegevoegd na 38 minuten:
als hij te snel op trekt is een condensator een goed idee...
de kracht zit vaak in de hoge toeren.
met een condensator krijg je die toeren niet en dus ook die kracht niet.....

Toegevoegd na 40 minuten:
..... en is je topsnelheid minder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is veel simpelder om de lengte van uw kabeltje aan te passen of de aanslag aan de carburator te regelen zodat het gas niet verder open kan. Dit is minder ingrijpend en kan altijd terug gezet worden als de motor begint te versluiten.

Toegevoegd na 1 uur:
Te snel kan je niet optrekken, alé wettelijk toch niet :-)