Is het mogelijk om te filmen dat je achterop de scooter zit?

Hey,

Ik had even vraagje.

Ik ben fan van Lady Gaga.
In haar clip van Judas zie je in het begin dat lady gaga achterop zit bij een man op een motor.

Nou ga ik vaak met mijn schoonbroer een stuk rijden op de scooter, en dan doen we die clip na, haha.

Maar nou ben ik benieuwd, hoe ze dat gefilmt hebben want ze worden van voren gefilmt.

En het lijkt mij gaaf als ik en me schoonbroer zo gefilmt zouden worden.

Maar is dit mogelijk, en hoe, op welke manier filmen ze dat?
Ik denk eigenlijk dat het onmogelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze filmen dat met een camera die op een auto is gemonteerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

Bij de tour de france filmen ze elk jaar achterop motors. Er zitten twee personen op de motor. De een rijdt en de ander filmt. Kan dus ook op een scooter.