hoe kan je het beste je scooter rijbewijs halen?

ik weet me geen raad, ik wil mijn bromfiets rijbewijs halen, maar ik krijg alles maar niet in mijn hoofd, weet iemand een site waar je dit kan leren zonder iets te moeten betalen, aangezien ik dat een beetje apart vind.. Waar moet ik vooral op letten, wat gaan ze altijd vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Gelden er voor scooter/bromfiets echt zo enorm veel regels die je niet al lang kent van het fietsen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe gewoon eerst eens examen, misschien valt het wel mee en waarom zou je niet betalen voor hulp als je het zelf niet kan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Indien het je niet lukt om de theorie in je hoofd te krijgen is het beter klassikaal theorieles te volgen voor één dag. Dan krijg je alles te weten en wordt het compleet uitgelegd aan de hand van foto's en filmpjes. Er zijn geen gratis mogelijkheden om hiervoor bijvoorbeeld online een training/uitleg te volgen...
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je zou eventueel een DVD kunnen aanschaffen met examenvragen. Die kun je dan thuis oefenen en wanneer je het gehaald hebt, de DVD verkopen via marktplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat iet alleen om het leren, maar ook om het feit dat je het geleerde kunt toepassen in de praktijk. Anders ben je je brommerrijbewijs zo weer kwijt.

Antwoorden (1)

Je kunt via verschillende hits in google gratis online examens oefenen zoals hier bijvoorbeeld;

http://examencentrum.nl/theorie-examen/Am/0282.php?PHPSESSID=a33e61e2b35c0c374487ca1dd35d37ce

Mocht je genoeg weten dan kun je een individueel theorie examen aanvragen als je moeite hebt met examens door stress of moeilijk lerend.