Scooter loopt te hard, wat kan ik doen?

Beste, Ik heb de varioring uit mijn Sym Allo laten verwijderen scooter loopt nu 50 ipv25. Dit is te hard, 35 vind ik oke, wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Als je een controle krijgt en ze zetten je scooter op de band dan heb je een boete te pakken. Het is dus aan jouw.
Zelf zou ik ervoor zorgen dat alles terug komt in originele staat want geld aan boetes besteden is zonde. Hier wordt er regelmatig gecontroleerd.

En harder rijden is lekkerder en je komt ergens eerder aan, maar kan bij vallen ook gevaarlijker zijn. Voor snelheden bij 40 kilometer per uur (brommer) heb je al een helm nodig.

Mijn advies met het oog op boetes en veiligheid is dus om alles weer in originele staat te brengen.

Succes,
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En de verzekering zou schades op je kunnen verhalen bij een ongeval.
Castle
10 jaar geleden
Klopt ook helemaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is alleen dat ringetje verwijderd of is er ook een CDI unit van een brommer ingezet?