Castrol Power RS is een ideale olie om te mengen met uw benzine.
Die bevat alle nodige additieven om uw motor te beschermen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Dennis123. Dat is wel straffe taal, ik kan u verzekeren dat additieven nodig zijn om uw motor te beschermen.
Daarbij komt dat alle grote merken hun eigen recept hebben.
Het ene net iets beter dan het andere.
Het is wel waar dat er merken in de handel zijn onder een of andere onbekende frivole naam, let daar mee op.

Andere antwoorden (2)

Het merk castrol is heel goed, en geeft een goed geur aan de uitlaatgassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn zoveel goede olieen. Meeste komt uit zelfde vat alleen hebben ze allemaal hun eigen zogenaamd goede toevoegingen. Zou het niet te duur maken, merk je helemaal niks van