Mijn vader heeft een 30 jaar oude originele honda mt5 ( brommer ) gekocht. Helemaal origineel en in nieuwstaat. Nu is de vraag: waar zit de claxon?

De claxon doet het namelijk niet, en we willen weten waar hij zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik het goed herinner, onder de teller/cockpit unit.
De schakelaar maakt vaak slecht aarde bij een mt5, mogelijk dat daar het probleem ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Claxon op een brommer nooit van gehoord. Zit er niet op.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt doorgaans als een verstopte blender, maar zoals mijn voorganger al zegt: Echt wel dat brommers claxons hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
man ik heb zelfs een brandweer, politie, luchtalarm achtige, auto alarm en een fbi hoorn onder me brommer zitten.
probeer het eens op www.hondamt5.nl
daar staat vast ergens het antwoord
en ook daar kun je je vraag stellen in een forum
daar weten ze vast wel het antwoord