Waar kan ik me aan verwachten bij een theorie examen A3 brommer?

1)Hoeveel tijd krijg ik per vraag voor een examen A3 (brommer 45km/u)? Sommigen zeggen 10 sommige 15..

2)Uit hoeveel delen bestaat het examen A3?

3)Krijg je voor de tijd begint per vraag wat tijd om de vraag te lezen of begint de 10-15 seconden al wanneer je de vraag leest?

4)Als je gebuisd bent mag je dezelfde dag nog opnieuw doen?

Het zijn allemaal vragen die in mijn hoofd rondspoken maar ik krijg ze niet beantwoord.. :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

1) Je legt het examen af volgens eigen ritme, met een maximum van 15 seconden antwoordtijd per vraag.

2) Dit zou ik niet zo weten. Gezien het feit dat er 'slechts' 30 vragen zijn zou ik zeggen dat er slechts één categorie is.

3) De max. 15 seconden begint pas af te tellen als de vraag voorgelezen is.

4) Bij het auto-theorie examen is dit niet mogelijk, dus ik neem aan voor A3 ook niet.

Hier kun je alles omtrent het A3 Brommer theorie en de andere examens lezen: http://www.goca.be/upload/documents_rbpc/Brochure_theorie-130-NN.pdf.

Maak je niet te druk om dat examen. Mocht het de eerste keer niet lukken, dan lukt het altijd wel de 2e of 3e keer. Gewoon kijken wat ze van je willen weten, dat leren en hopen dat je de vragen krijgt die je weet. Ga niet leren tot je in het bankje zit, neem gewoon uurtje rust voor je het examen moet afleggen.

Succes!