Ja, een pomp slaat altijd af als je iets vult en de tank bijna vol is (althans zolang je het pistool maar wel in de tank duwt. Dat heeft niks met het voertuig te maken. Ook bij een jerrycan slaat hij af. Is gewoon een beveiliging die in het tankpistool zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Ik heb zelf een scooter en de pomp slaat altijd af als mijn tank bijna vol is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet je daarvoor het tankpistool er wel helemaal in steken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal zal niet hoeven, maar wel tot het deel waar de beveiliging zit.