Op rollerbank ging mijn snorfiets (blauw kenteken) met 52 km/h. Wat nu?

- Kentekenpapieren ingenomen
- 46 km/h met correctie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Op je variator (als je deze hebt) kun je een bredere bus monteren waarsoor de maximale snelheid begrensd word.
Heb je een ander vorm van transmissie, dan kun je een groter tandwiel op het wiel moteren en een kleinere op de motor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan in beklaag gaan , maar een snorfiets mag maar 25 km 0er uur dus als ie 52 meet dan is het dus terecht een boete en inname
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het mee zit krijg je alleen een bekeuring maar als het tegen zit moet je ook je snorfiets laten keuren om je kentekenbewijs terug te krijgen.
Dus dat hij weer ongeveer 25 gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt zoiezo een boete .
hij mag met alle correcties 34km/h op de rollerbank .
Zit je net op de 35km/h betaal je gelijk 55 euro boete , dus ik denk dat je net op het randje zit want 2x de maximun snelheid is inbeslagname .
gelijk afvoeren .