Hoe duur is een nieuwe vespa waarbij je geen helm nodig hebt?

Een zwarte vespa met een blauwe kenteken zo'n eentje waarbij je geen helm nodig hebt weetjewel.. Any ideas?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

zo rond de 1500€

Toegevoegd na 1 minuut:
vaak moet je wel nog kosten rijklaar maken betalen en ook nog eens voor het kenteken een tientje en dat soort geneuzel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je de vespa lx 25 serie bedoeld?
Hierin zijn weer verschillende modellen te krijgen.
De goedkoopste zit rond de 2800 euro.
Dit is alleen de aanschafprijs.

Er komen nog bijkomende kosten bij zoals:
Rijklaar-maak kosten, Kentekenplaat etc.
Verder ben je (maandelijks) kosten kwijt aan verzekering, benzine, onderhoud etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga even uit van de meest gewilde, geziene en nieuwste model Vespa S.

De adviesverkoopprijs hiervan is 2869 euro excl. rijklaarmaken, kenteken, leges etc. a 195 euro.
Je hebt dus een vespa zonder accessoires voor 3064 euro.

De Vespa LX (een ouder model) is 60 euro goedkoper.

Deze adviesprijs zul je overal tegenkomen, echter korting bedingen kan altijd, reken op zo'n 5 a 10 procent wat er nog af kan.

Als je accessoires erbij neemt, denk aan een windscherm of een chrome beugel, krijg je makkelijker korting. Op de accessoires zit namelijk een hogere marge.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je nu een zwarte of een witte neemt, maakt niet uit.
Ook de 25km versie (helmloze) verschilt niet van prijs ten opzichte van de 45km (helm) versie.