Iemand een idee hoe je tank er afhaalt van een vespa S?

Terug van de spuiter , hebben de amateurs met monteren schroeven gebruikt die er normaliter niet op hebben gezeten.
Toen ik thuis kwam merkte ik dat ik benzine rook ik de schroef er gehaald van mijn achterlicht.
En ja hoor benzine lekt naar beneden hebben ze te lange schoeven gebruikt en zo geboord naar mijn tankreservoir.
Echt zo balen Dit maarja heb geen poot om op te staan, de hoorn wordt gewoon niet opgenomen allemaal extra kosten gaan maken om dit op te lossen.
Heeft iemand een idee wat zon reparatie kost
Ik woon in Den Haag

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Hoezo, geen poot om op te staan......als de spuiter foutief monteert en daarbij de tank doorboort, zijn de reparatiekosten/ vervangingskosten voor hem.