mijn scooter wordt uit de stalling gestolen.dus niet meer verzekerd.wat nu als de dief gaat rijden?

moet ik hem dan alsnog verzekeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je scooter gestolen is dan is maar maar een ding wat.je.moet doen is aangifte doen en hopen wat ze hem vinden maar waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is mis met mijn antwoord dan?? Scooter is gestolen dus niet meer zijn, haar probleem. Dus onze antwoorden zijn gewoon hetzelfde alleen jij zegt het met andere woorden, Adrie. Wil jij aub voortan nadenken voordat je een komentaar en min geeft

Andere antwoorden (3)

als je aangifte gedaan hebt bij de politie, en bij de verzekering gemeld hebt dat de scooter gestolen is, if het jouw probleem niet meer.

Als de dief een ongeluk veroorzaakt voordat jij aangifte hebt gedaan ligt het moeilijker: formeel ben jij dan nog aansprakelijk voor de schade.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk moet jij je scooter dan NIET alsnog verzekeren!

Want als jouw scooter gestolen is dan heb je al meteen:
* aangifte gedaan bij de politie.
* De verzekering laten weten dat de scooter gestolen is.
* Gestolen scooter of motorscooter registreren in het Gestolen Objecten Register
http://gestolenobjectenregister.nl/diefstal/automotive/registreer-aangifte-gestolen-scooter.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De juiste aanpak! +
je moet aangifte doen bij de politie, het uittreksel van deze aangifte is nodig om je verzekering (tijdelijk) op te zeggen.
Het is niet de bedoeling om door te betalen voor een verzekering waar een ander van profiteert. Daarbij zal de dief bij een steekproef door de mand vallen aangezien een scooter verzekerd moet zijn en verzekeren zonder notitie te maken van het serienummer is onmogelijk, mede ook omdat het serienummer nu in een database staat van gestolen scooters.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
opzeggen? Ís er nog een verzekering?