mag ik als ik nu mijn rijbewijs haal ook op een scooter rijden?

volgens mij was het toch zo dat als je na 01/01/12 je rijbewijs haalden je niet meer op een scooter/brommer/snorfiets.

klopt dit of is dit een fabeltje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met een geldig Nederlands autorijbewijs (categorie B) of motorrijbewijs (categorie A) is een apart rijbewijs AM niet nodig. Dat auto- of motorrijbewijs moet u wel bij u hebben als u met een bromfiets, snorfiets of brommobiel rijdt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus je mag inderdaad met een autorijbewijs op een scooter rijden