Ik wil graag een Piggasio zip kopen maar nu is mijn vraag kan ik makkelijk iemand mee achterop nemen ik ben ongeveer 1,80 lang

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (4)

Als je de Piaggio Zip scooter bedoelt dan is het antwoord ja. Het zadel is voor 2 personen, maar je zit wel dicht op elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een Piaggio Zip Scooter kan je makkelijk iemand achterop nemen. Ik ben zelf ook 1,80 en heb tijdje geleden nog met mijn vriendin mee gereden. Was geen probleem!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook 1.80 en er past nog makkelijk iemand bij hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In tegenstelling tot brommers is het meenemen van een passagier op vrijwel geen enkele scooter een probleem, dus ook niet op de Piaggio zip. Scooters hebben normaliter ook voor de bijrijder goede voetsteuntjes. Ook deze heeft dat.

Wat betreft je lengte, dat is nooit een probleem, wel het aantal kilo. Dan bedoel ik wel, stel, je weegt 150 kilo, dan snap je dat je breder bent en ook het draagvermogen van de scooter zit dan al bijna aan zijn max. Ik neem aan dat je echter niet meer dan een kilo of 80-90 weegt, dus dat is geen enkel probleem.