hoe hard mag ik met een ape piaggio ?

ik heb een ape tm en ik wil graag weten hoe hard ik kan en welk rijbewijs ik nodig heb om er als 16 jarige mee te rijden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Ligt er aan welke versie je hebben wilt.
De pick-up kan tot 65 km/u, maar die mag jij niet rijden, tenzij je er een snelheidsbegrenzer op hebt.

De Classic Diesel heeft als topsnelheid 56 km/u, maar wederom: dan mag je hem alleen rijden met een autorijbewijs. Laat je er een snelheidsbegrenzer op zetten, dan mag je hem rijden met een bromfietscertificaat.

http://www.coborst.nl/index.php?id=16
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en waar kan ik zo'n begrenzer kopen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kun je er direct op laten zetten.
In de link die ik je meegestuurd heb staan ook wel contactgegevens van het bedrijf. Zij kunnen al je vragen beantwoorden.