puch maxi/city 25 gaat maar 15 /uur.

Hoe krijg hem sneller,heb al een andere uitlaat geprobeerd,sproeiermaat is 48!
Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Doorstroming van lucht wordt bij snorfiets geknepen t.o.v. zelfde uitvoering in bromfiets. Is de andere uitlaat een nieuwe (schone) uitlaat? Daar heb je aandacht aan besteed en ga er van uit dat doorstroming goed is. Bij luchtfilter zit er slag van ca 20 cm (origineel). Dit geeft ook veel weerstand. Kort deze slang in. Klein ingreepje wat grote invloed heeft. Er zit ook een membraam (plaatje) tussen spruitstuk en cilinder. Tesamen met de pakking.
Dat is ook een verschil tussen snor en bromfiets. Wanneer dit plaatje verkeert om er in zit, zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Martin4384;

Als je snorfiets de standaardsnelheid niet haalt zoiu ik niet met opvoerspullen aan de slag gaan, maar eerst eens de standaard onderdelen nakijken. Ga eens na of ontsteking (bougie) en lucht- & brandstoftoevoer (filter, carburateur) allemaal wel in orde zijn. Eigenlijk gewoon een flinke onderhoudsbeurt dus. Pas als hij zijn standaard prestaties weer haalt heeft het nut om aan opvoeren te gaan denken.