Ik moet maandag scooterpraktijk doen, is dit nou echt moeilijk ?

De theorie ken ik wel, maar heb nog geem ervaring natuurlijk met het rijden. soms is het nogal onduidelijk waar je wel en niet mag rijden.

iemand tips met afrijden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

zo te horen heb je nog geen praktijklessen gevolgd. advies is om dan toch 1 of 2 lessen van tevoren nog te nemen. de instructeur kan je precies uitleggen wat je kan verwachten en vaak kunnen ze ook redelijk inschatten welke route je tijdens het examen moet rijden.

verder is het belangrijkste tijdens het examen dat je veilig rijdt en goed om je heen kijkt. vergeet niet zeer vaak in de spiegels te kijken.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb eerst 4 uur cursus en dan afrijden.
Beste is om eerst theorie te doen. Dan weet je al aardig wat je te wachten staat.