De prijzen van spuiten (en spuit-klaar maken) kunnen veel verschillen van spuiterij tot spuiterij. Als zelf het frame en de te spuiten onderdelen spuit-klaar maakt (vetvrij maken en schuren) dan zal je voor het alleen spuiten moeten tellen op zo'n 150 tot 200 Euro's.
Als je de scooter daar rijdend neer zet en kant en klaar weer op wilt halen, schrik niet als de prijs dan rond de 1000 Euro's ligt.