mag je met brommerrijbewijs AM ook in een brommobiel?

dat vraag ik me af omdat ik binnenkort mijn brommerrijbewijs ga halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zover als ik weet mag ieder die een bromfietscertificaat heeft in een brommobiel rijden.
Maar wel eerst je bromfietscertificaat halen natuurlijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
jou bromfietsrijbewijs am is levenslang geldig en geld voor snorfiets bromfiets en brommobiel

Toegevoegd na 15 minuten:
bromfietscertificaat moet moet rijbewijs zijn sorry voor dit foutje.
Dus niet alleen theorie maar ook praktijk.