İk ga 1 maand op vakantie, wat kan ik het beste doen voor me scooter?

Zodat ik geen opstart problemen heb wanneer ik terug kom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Amadea
11 jaar geleden
In een ge-airconditioneerde garage plaatsen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik rij soms 4 maanden niet op mijn scooter en daarna start hij gewoon weer. Duurt misschien half minuutje, hoogstens 1 minuut, maar dat stelt niets voor.

Het beste antwoord

een maandje zal je niet echt problemen krijgen. missch dat je olie en benzine een beetje zakt, maar dat zou niet echt startproblemen geven. maar je zou de accu kunnen losmaken. doe ik met de auto ook vaak als ik er n maand niet mee rij... ( 2e auto) maar ook dat hoeft soms niet eens...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
top!

Andere antwoorden (3)

droog opbergen in een berging/schuur en dan zou er niks mis moeten gaan.
heb het zelf gehad 3 weken geen probleem, de buren 2 scooters 6 weken weg geen probleem. gewoon droog wegzetten en dan komt het goed.

fijne vakantie !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gerust een maandtje op vakantie en als je dan terug komt doet je scooter het gewoon nog dat is geen enkel probleem je hoeft je geen zorgen te maken wel even goed op slot zetten zo niet met een extra slot ivm met dat je niet thuis ben

Toegevoegd na 2 minuten:
De kans is wel dat als je hem start na een maand dat die meer de choke gebruikt maar dat is normaal hoef je je geen zorgen over te maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon droog wegzetten in de schuur, de mijne heeft wel eens 7 maanden stilgestaan.
3 x kickstarten en rijen maar weer