İk ga 1 maand op vakantie, wat kan ik het beste doen voor me scooter?

Zodat ik geen opstart problemen heb wanneer ik terug kom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

een maandje zal je niet echt problemen krijgen. missch dat je olie en benzine een beetje zakt, maar dat zou niet echt startproblemen geven. maar je zou de accu kunnen losmaken. doe ik met de auto ook vaak als ik er n maand niet mee rij... ( 2e auto) maar ook dat hoeft soms niet eens...

droog opbergen in een berging/schuur en dan zou er niks mis moeten gaan. heb het zelf gehad 3 weken geen probleem, de buren 2 scooters 6 weken weg geen probleem. gewoon droog wegzetten en dan komt het goed. fijne vakantie !

Je kan gerust een maandtje op vakantie en als je dan terug komt doet je scooter het gewoon nog dat is geen enkel probleem je hoeft je geen zorgen te maken wel even goed op slot zetten zo niet met een extra slot ivm met dat je niet thuis ben Toegevoegd na 2 minuten: De kans is wel dat als je hem start na een maand dat die meer de choke gebruikt maar dat is normaal hoef je je geen zorgen over te maken

gewoon droog wegzetten in de schuur, de mijne heeft wel eens 7 maanden stilgestaan. 3 x kickstarten en rijen maar weer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100