mag ik met een electrische scooter op de openare weg rijden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Als het cijfer in je gebruikersnaam je leeftijd aangeeft, is het antwoord: nee.

Antwoorden (2)

Het is toegestaan om met elektrische scooters deel te nemen aan het verkeer op de openbare weg. De algemene verkeersregels voor een conventionele scooter zijn van toepassing op de scooters. Voor de scooter moet dus ook een gewone aansprakelijkheidsverzekering afgesloten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij voldoet aan alle eisen die er gesteld worden aan het voertuig, zoals verlichting verzekering remmen enz enz, krijgt de scooter een kenteken en mag hij de openbare weg op, anders mag hij alleen op eigen terrein gebruikt worden