Daar is geen zinnig antwoord op te geven. De een leert snel en de ander doet er wat langer over.
Neem gewoon de tijd, die je denkt nodig te hebben. Begin in ieder geval wel op tijd, want te laat is stressen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sorry hoor, maar dat hangt echt af van hoe intelligent je bent en hoeveel geluk je hebt. Het zijn momentopnames. Maar als jij alles goed geleerd hebt, slaag je gewoon in de eerste keer.