Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

peugeot speedfight 3 4 takt rijd 8 liter benzine op 100 km wat kan er aan de hand zijn?

Een vriend van mij heeft een peugeot speedfight 3 met een 4 takt moter, nu rijd hij maar 100 km op een tank benzine van 8 liter, dat lijkt mij veels te veel voot een 4 takt, volgens mij moet dat 1 liter benzine op 40 km zijn, hij is bij de bromfietshandelaar langs geweest, en deze beweerd dat er niks mis mee is, maar dit is toch niet normaal hoeveel hij zuipt, weet iemand wat er misschien mis kan zijn dat die zoveel zuipt en wat er misschien aan gedaan.kan.worden, alvast bedankt

Toegevoegd na 10 uur:
Het in een snorbrommer die 28 km per uur rijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

mm dat is inderdaad veelste veel .

Ik zou kijken of je geen te lichte rollen erin hebt ( overtoeren ) .
Even het filter element schoonmaken .
kleinere hoofdsproeier erin .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het misschien door rollen kan komen voor het beste verbruik kan je je scooter beter ontgrenzen het kan ook zijn dat de scooter korte vertanding heeft dan gaat deze ook meer verbruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar mis heb ik een super Speedfight 3 ..2 takt . Want mijne gebruikt 1 op 43❗ 215km met 5 liter was laatst gemeten... ik heb een snor die 55 op de teller rijd en rijd nagenoeg overal vol gas als dat mogelijk is
(Lees meer...)
Toegevoegd op 08 augustus 2019 19:42: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding