Is het beter om je praktijk examen van de scooter bij een goedkope rijschool doet of een dure?

Ik kan al scooter rijden, maar dan op een snor, waar je eigenlijk niet hoeft na te denken over hoe snel je rijd omdat je op het fietspad rijd. Verder ben ik niet gewend om alleen te rijden, er zat altijd wel iemand achterop, dus is dat waarschijnlijk ook moeilijker. Nu is mijn vraag: zal ik naar een goedkope rijschoolgaan waar je minimaal met 3 mensen les krijgt voor 225,-. Of zal ik naar een duurdere gaan wat bijna 400,- is? Dan krijg je maximaal les met 2 personen. Welke is beter om te doen, waarvan het vrijwel zeker is dat ik zal slagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als ik jou was zou ik eerst op internet kijken wat de recensies van beide rijscholen zijn, dan kan je de keuze denk ik vrij snel maken. Zowel bij goedkope als bij dure rijscholen wordt goed les gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met ze 3en is makkelijk te doen. Je krijg gewoon een oortje in en dan wissel je steeds af met wie er voor rijd en dan krijg je gwn comentaar op je rijgedrag. Zo heb ik het ook gehaald en ik heb echt meer dan voldoende aandacht gehad want ik ben ook geslaagd