Is het mogelijk om met een brommobiel iedere bestemming in Nederland te bereiken?

Dus via die wegen waar je je als brommobilist mag bevinden?

Toegevoegd na 1 uur:
Uiteraard is het me volkomen duidelijk dat bepaalde locaties niet te bereiken zijn, maar dat is niet de intentie van mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat denk ik wel, iedere bestemming.

Ik bedoel: je kan ook op iedere bestemming met de fiets komen.
Of met de brommer.

Dat je niet door iedere weggetje en steggetje kan met een ding wat breder is dan een fiets of brommer,
dat is wel logisch.

Maar een bestemming , welke dan ook, waar je niet zou kunnen komen met zo'n ding, die zou ik niet weten.

Eigenlijk zie ik het ook wel zitten: lekker droog
overal naar toe tuffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, er zijn benzinestations langs de snelweg waar je alleen via die snelweg kunt komen. Daar kun je dus, als je er werkt bij voorbeeld, met je brommobiel niet komen...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu negeer je wel mijn toevoeging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
benzinestations hebben vaak wel een 'achterdeur' die op een provinciale weg uitkomt.
rose
12 jaar geleden
Moolkeesje: Die toevoeging kwam echt na mijn antwoord. AdrieK: Vaak wel, maar niet altijd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rose, ik bedoelde deze: Dus via die wegen waar je je als brommobilist mag bevinden.
Niet de latere toevoeging.
Behalve de al genoemde lokaties langs snelwegen (benzinestations en parkeerplaatsen) zijn er ook smalle stegen en poorten van hofjes in veel steden in Nederland waar een brommobiel niet doorpast.
Ook veel voetgangersgebieden zijn afgesloten met paaltjes zodat je er niet altijd op kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je van heel wat wegen geen gebruik mag maken moet je soms wat omrijden, maar er is altijd wel een route van A naar B te vinden. Die routes zijn er al vanwege ander langzaam verkeer zoals tractoren en huifkarren.

Een brommobiel mag niet op een voetpad, fietspad, autoweg, autosnelweg en wegen met een geslotenverklaring voor langzaam verkeer (bord C9).