Als je hem perfect 25 km/h kunt laten lopen en netjes ook en de rest van de scooter is helemaal tip-top in orde, dan kun je hem voor 150 euro laten keuren bij het RDW, dan 30 euro nieuw kenteken en 30 euro nieuwe papieren.

Toegevoegd na 17 seconden:
In totaal dus rond de 210 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een herkeuring bij de RDW kost ca 140 euro.
Het AFvoeren van je brommer, dmv prop, ca 20 euro.
kosten nieuw kenteken, ca 20 euro.

Al met al een flinke investering van ca 180 euro.

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=193776
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvoeren kan snel bereikt worden door een snorachterklok te nemen, in plaats van de bromklok die je nu hebt.