Ik wil graag eigen vervoer naar de trein. Ik wil geen helm op. Wat past mij het beste? Bedankt voor een antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

met de fiets of een snorscooter heb je geen helm nodig, zo n scooter is erg hip (bijv. de vespa modellen of imitatie) ook erg leuk voor in de zomer, het wordt nu echter nat weer en gladder dus dat is wat minder. eventueel een brommobiel (overdekt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dan zou ik een fiets pakken. Of eventueel een auto.

Toegevoegd na 1 minuut:
een snorfiets heeft geen helmplicht, en daar mag je tot 26 km/u mee rijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De fiets. Of een scooter die maar 25km/u kan. Daar hoef je ook geen helm op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de al genoemde fiets zou een benenwagen ook een alternatief zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bus, fiets, lopen, taxi, laten brengen en niet gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je veel geld hebt kun je een segway kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een opvouwbare step is ook mogelijk en beter betaalbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier een recensie met foto van een tevreden gebruiker: http://www.steppenwinkel.nl/blog/2011/07/tevreden-over-xootr-volwassenen-step/
12 jaar geleden
Een vespa Of een ander scooter waarvoor je geen helm nodig hebt of anders een fiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
skeeleren, steppen, op de solex, liftend, op een elektrische fiets