Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet goeie site om een scooter te kopen?

Ik ben opzoek naar een scooter. Van rond de 650 euro.. Iemand ideetje :)? en dan niet zoals :cheapscooters dat leek me eerst ook wel goed maar als ik de klachten hoor is het niet een goeie zaak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
543

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kijk gewoon eens op marktplaats zodat je weet wat voor een scooter je voor 650 euro kan krijgen en ga dan ook langs de plaatselijke scooterwinkels en ga proefritjes maken. ga meerdere scooters vergelijken en maak dan je keuze. Dan weet je gelijk wat een leuke goede scooter is voor 650 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk ook eens op deze eerdere vraag over scooters.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopst ben je uit als je particulier koopt. Kijk even op marktplaats.nl, speurders.nl, zeelandnet.nl/prikbord / voor 650 euro heb je al een redelijke scooter (piaggio zip/fly, yamaha neo's/jog etc.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet echt de meest betrouwbare manier. Bij een handelaar heb je sowieso een garantie. Een particulier gaat je dat niet geven. Plus, een tweedehands kan altijd onzichtbare gebreken hebben die je pas merkt als je hem al betaald hebt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding