bij een (auto) spuiterij kan je hem vast wel laten spuiten, ik weet niet of er een kleur staat op het kentekenbewijs van de scooter, maar mat/glans staat er niet, dus gewoon mat in dezelfde kleur mag zomaar, van kleur veranderen moet je misschien je kenteken laten "updaten"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je dan, ook belangrijk, Nl en B is zeer groot
Een bedrijf genaamd DeDeliesen specialiseert zicht in custom Vespa's. Contactpersoon is Mik Delies waar ik persoonlijk zeer goede ervaring mee heb. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo iFrankHut,

Dit kun je bij ieder autoschadeherstelbedrijf laten doen.

Als de scooter nog nieuw is en geen beschadigingen heeft kun je hem het beste in een matte blanke lak laten spuiten.

Groeten Leonard