Ja dat mag ,
Ik ben zelf ook brommobiel rijder en merk dat veel onduidelijkheid is dit zijn globaal de regels"

Je mag met brommobiel niet op een fietspad, dit wordt veelal gedacht.
Je moet op de gewonnen wegen rijden binnen en buiten de bebouwdekom.
Je mag niet op snelweg of autoweg of een weg waarbord C9 (rond bord met rode rand met daar in fiets/brommer/tracktor) staat.
Je mag wel op weg rijden waar Losse verbods borden staan voor brommer, fiets en traktor!

Veder mag je op alle andere wegen rijden dus 70 en 80 KM wegen, dit vinden automobisten niet leuk. Tip is er een vent weg gebruik die dan en heb grote stoet achter je duik dan als kan effe een parkeer haven in en laat stoet voorbij. Maar laat je niet van de weg drukken je mag er gewoon rijden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de duidelijkheid een invalidevoortuig (kanta) is geen brommobiel!