Hoe moet ik Iets Vragen ?

Weet je ik zou zóóóóó graag een klein motorbootje willen!
alleen weet ik niet hoe ik dit het beste bij mijn ouders zou moeten vragen :( Iemand een antwoord op deze vraag ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Boten
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Pap, mam, ik weet een hele leuke site met hele goeie vragen...."

Het beste antwoord

je moet eerst zelf op onderzoek uitgaan, kijken welk bootje je leuk vind, wat voor prijzen er zo ongeveer voor worden gevraagd op marktplaats en uitzoeken waar je je bootje wilt hebben liggen en je dan laten inlichten hoeveel dat dan weer kost.

gewoon zelf alles van te voren uitzoeken. Je ouders hebben dan door dat je het écht graag wilt en dat je er veel moeite voor over hebt. Dus ook dat je er waarschijnlijk veel mee zult gaan varen enzo.

Ik zou er ook bij vermelden dat jij zelf voor het bootje zult zorgen en schoonmaken, dat ligt altijd goed bij ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor je antwoord

Andere antwoorden (1)

Breng het gewoon ter sprake, dat een bootje je heel erg leuk lijkt. Een bootje is niet iets wat je ouders zo maar aanschaffen waarschijnlijk, omdat er ook een ligplaats voor gezocht moet worden en er onderhoud bij komt kijken. Maar als je ouders door krijgen dat je echt serieus bent, dan willen ze misschien best een bootje voor je aanschaffen.

Toegevoegd na 43 seconden:
P.S. een bootje is inderdaad ook heel erg leuk! Dus doe je best bij het overtuigen van je ouders.