Hoe sluit ik de kabels aan op me yamaha 20pk autolube?

Ik heb een nieuwe yamaha 20pk autolube alleen passen de afstandbediening kabels niet.
Als ik gas geef gaat de kabel bij de moter naar achteren.
Maar ik hoor gas geven door de kabel naar te voren te laten.
Ik gebruik een yamaha 703 afstandbedienin en een yamaha 20pk autolube.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Boten
2K

Antwoorden (1)

De hevel zo aanpassen, dat het aangrijpingspunt van de kabel boven het draaipunt komt zitten. Dit kan door de hevel 180 graden te buigen (net onder het draaipunt), of een strip aan de hevel monteren die omhoog wijst tot ver genoeg boven het draaipunt.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat is een slecht plan. Ten eerste komt dan de bevestiging van de buitenkabel totaal niet meer uit en ten tweede, als je de hevel naar boven maakt moet hij ook naar buiten. De rand boven de hevel steekt uit evenals de bovenkap. De bedien kast aanpassen is de beste en eigenlijk enige oplossing.