Wat is een aluminium boot waard die ze in Birdbox gebruiken?

Toevallig heb ik er een die ik niet veel gebruik.
Het is dus exact dezelfde boot. Misschien leuk om een challenge mee te doen voor op YouTube. Daarom denk ik veel geld waard.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Boten
1.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
1400 - 1700 euro nieuw?
Maar zal echt van afmeting en bouw afhangen.

Antwoorden (1)

Ligt helemaal aan de conditie vab de boot, zitten er butsen in etc. Kijk anders eens op marktplaats wat ze daar vragen voor zulke bootjes en maak daar zelf een mooie prijs van.