hey schipper.
Als je dat doet moet je zeker een gasmasker op zetten.
Je kan je longen beschadigen. Als het een benzine tank is minder gevaarlijk.
En let zeker op dat de diesel niet op je lichaam terecht komt. Het is een BIJTEND PRODUCT.
RagHoriös
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Bij het bewerken van metaal kan er zomaar een vonk ontstaan.
En ook is er een kans dat er een ontplofbaar gasmengsel in de tank zit.
En dat is geen gezonde combinatie.
Vul eerst de tank geheel met water, en laat hem weer leeg lopen.
Daarbij en daarna goed ventileren.