Wie Is de fabrikant van Placom boten?

Hallo, Ik wil een buiskap voor mijn bootje kopen of namaken .
Maar zoek een goed voorbeeld .
Liefst origineel van Placom 460.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Boten
7.6K

Antwoorden (2)

De fabrikant van Placom boten is Placom
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Placom B.V. Die naam was een samentrekking van Plastic-Combinatie. De werf die eerst in Edam zat en later in Hoorn bestaat niet meer.

Bij een zeilmakerij kun je een buiskap op maat laten maken.

Toegevoegd na 15 minuten:
Hier staat trouwens een grote foto van de complete boot: http://www.botenverkoopplaats.nl/image/original/549-1-te-koop-speedboot-placom-460.jpg
Wie weet is het mogelijk om aan de hand hiervan de kap te reconstrueren.