Ik wil een motorjacht kopen met 3 slaapplaatsen. Waar vind ik deze?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Boten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha, Pontiac.
Ja ik geloof er ook niks van, van deze vraag.

Antwoorden (7)

http://www.motorbootmatch.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Hiswa. En Tweedehands in de Waterkampioen van de ANWB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op internet of wat havens gaan bezoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats.nl

Weet niet op het momenteel nog zo is, maar enige jaren geleden verkochten ze bij de tijdschriftenhandel, een speciaal tijdschrift dat bomvol met gebruikte boten stond.
Een soort Autotrader, maar dan voor boten.

Mocht je overigens kiezen voor een nieuwe boot, zou ik eens naar Loosdrecht gaan. Volgens mij zijn daar zelfs botenhandelaren die een nieuwe boot speciaal naar jou wensen kunnen bouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
botentekoop.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een voor je. Wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het motorjachtenwinkeltje.