Als ik een boot van 48kg wil combineren met een 4pk of 2,5pk motor hoe hard ga ik dan. dit wil ik weten in verband met een vaarbewijs?

Als ik een rubberboot van 48kg (2.63m) lang. en er een motor van 4pk of van 2.5pk op zet, hoe hard ga ik dan. i.v.m. een vaarbewijs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1.2K

Antwoorden (2)

Mijn broertje heeft dezelfde boot maar dan met 6PK
Gaat volgens de nav net geen 20km/u dus een vaarbewijs is niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haalt het nooit ik kom met me 4pk rubberboot net in planee in me eentje dus je kan simpel zonder vaarbewijs