waar wordt de romp van een schip van gemaakt?

Toegevoegd na 7 minuten:
we moeten met een project voor school een drijvende camping maken, hout dat zal snel gaan rotten, en is aluminium wel sterk genoeg?
Graag willen wij weten wat jullie zouden kiezen als jullie ook een drijvende camping moeten maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
4K

Het beste antwoord

Kunst stof ! Van hard plastic tot polyester en de zij kanten beschermen met stalen platen of aluminium . Dus een geraamte van hard plastic holle cellen liefst veel voor de sterkte en de veiligheid evt van boven af te bereiken een voor een voor Reperaties en in species en dan rondom hout , staal of aluminium beschermende platen . Dan hebje het lichte drijfververmogen v plastic en de sterkte op de plekken waar nodig .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt voor het duidelijke antwoord!! :D

Andere antwoorden (1)

Beton. Daar maken ze ook scheepsrompen van.
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
voor woonboten klopt dat voor normale zeeschepen en binnenvaart echt niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel hoor ronron net na de tweede Wereldoorlog hebben ze binnenvaart schepen van beton gemaakt.
Maar om praktische redenen is het nooit een succes geweest en dus ook niet doorgezet
ronron1212
9 jaar geleden
Ja dat is lang geleden en dus niets geworden.