Wat verbruikt een Mecury 8pk 2 takt achter een polyester motorboot?

Ik heb in mijn boot een 22 liter tank en ga meestal half gas, hoeveel verbruikt hij dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
2K
jc54
9 jaar geleden
Moeilijk te zeggen, zal heel verschillend zijn. Op stilstaand water, sterk stromend water tegen de stroom in of met de stroom mee, is er tegenwind????????

Antwoorden (2)

een 2 takt Zuipt wat meer dan een 4 takt dacht ik.
maar is wel sterker.
ik heb zelf een 170PK 3.0 Mercruiser Speedboot
Maar aangezien jij maar 8 PK hebt en half gas gaat zuipt die bijna helemaal nix.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dure hobby Goos :s
Ongeveer 4a5 liter per uur als je continue half gas vaart.