Je kan de hele reis vanaf Europa naar Australië of Nieuw-Zeeland over zee maken, door mee te varen op een vrachtschip dat ook passagiers meeneemt of een round-the-world cruise te zoeken. Dit duurt al snel een dag of 40 en zal per enkele reis zo’n £ 3,500 kosten.
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
£ 3500 is ongeveer € 4100. Dat is € 102,50 per dag, of ongeveer € 4,27 per uur. Vergeleken met vliegen is dat echt een koopje! En dan heb je ook nog eens stukken meer beenruimte en bewegingsruimte!