Ben op zoek naar een boot voor 10 personen om te gaan zeevissen. Weet iemand waar ik het beste heen kan?

Mijn vriend is bijna jarig en nu wil ik hem een dagje zeevissen cadeau doen, met zijn familie. Wij wonen in de omgeving van Hilversum. Heeft iemand een idee waar ik het beste kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
1.2K

Het beste antwoord

deze mogelijkheid begint in scheveningen, zie link.

Sea Leopard
Beleef een geweldige visdag met de Sea Leopard. Deze snelle sportvisboot vaart vanuit Scheveningen met maximaal 10 vissers aan boord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een startpagina waar je alles over zeevissen kunt vinden.

http://zeevissen.startpagina.nl/

Kijk bij sportvisserijschepen,daar zie je verschillende rederijen staan,maar weet je wel zeker dat dit een goed plan is want niet iedereen kan tegen varen op zee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn uitstekende pilletjes tegen zeeziekte, alleen zijn die in nederland niet, of lastig te krijgen. in spanje gewoon in de apotheek :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag me af of die helpen als je rond deze tijd de Noordzee op gaat. :-)))))))))