mijn boot stinkt naar diesel wat moet ik doen om die stank weg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
7.9K

Antwoorden (3)

Iemand op een forum raadt schoteltjes gemalen koffie aan als de lucht in de boot zelf is getrokken.
Lees verder op bijgaande site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PureAyre zorgt ervoor dat nare geuren snel verdwijnen, zonder schade toe te brengen aan goederen en het milieu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je boot 'n dieselmotor aan boord? Het kan zijn dat er diesel lekt langs een of meer verstuivers of elders in de brandstofleiding. Dan is de oplossing: verhelp die lekkage.

Heeft je boot geen dieselmotor aan boord? Verleg hem dan naar een plaats waar geen dieseldampen zijn....