Is het mega jacht ''Mr.Bean'' ook echt van Rowan atkinson ?

Tijdens het zeilen in Italië heb ik een 40 meter lang motorjacht gezien met de naam Mr. Bean is deze ook echt van hem ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1K
Amadea
12 jaar geleden
Iedereen kan z'n boot noemen hoe hij/zij maar wil. Hoezo zou een jacht met de naam Mr. Bean als eigenaar de acteur hebben die de rol van Mr. Bean speelt? Die kans acht ik uitermate klein....

Antwoorden (1)

Nee.

De boot heette al Mr. Bean voordat het in 2007 te koop aangeboden werd.

Destijds was de boot in het bezit van Malcolm en Lindy Robertson.

http://www.sailblogs.com/member/beansailing/?c=842
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ klopt..
itsme
12 jaar geleden
jouw link gaat over een 44ft zeiljacht, de vraag is over een 40m motorjacht, dat is 3x zo lang en zonder mast... Is het wel dezelfde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde idd een motorjacht van ongeveer 40m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar dat ding heeft ook een motor :) Hoe dan ook, een motorjacht met de naam Mr. Bean kan ik niet vinden.
Ik kan me niet voorstellen dat het van hem is. Mr Bean himself is veel meer geïnteresseerd in auto's en heeft daar dan ook een grote verzameling van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval kom ik zo weer heel wat te weten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, niet allemaal even leuk trouwens, als je leest wat er met de eigenaren van de Mr. Bean gebeurt is...